RM2/BULAN.. EMAIL ME NANAOSAKI87@HOTMAIL.COM

ads ads ads ads

Wednesday 22 June 2011

Konsert Siti Nurhaliza di UITM


KUALA LUMPUR: Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, akan mengadakan persembahan pada 9 Julai ini sempena Konsert Malam Gala dan Karnival Ulang tahun pertama SimplySiti di Dewan Agung Tuanku Canselor, Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam.
Pensyarah Fakulti Teknologi Kreatif dan Artistik (Teka) UiTM Datin Noraini Ahmad Shariff berkata konsert yang turut mengundang penyanyi Aizat, Amy Search dan Ana Rafali diadakan dengan kerjasama empat fakulti iaitu Teka, Fakulti Muzik, Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media dan Fakulti Senireka.

"Bermatlamat bagi mengisi Tabung Mengubah Destini Anak Bangsa UiTM, kesemua hasil kutipan derma dan tiket pada malam konsert akan disalurkan terus ke dalam tabung berkenaan.

"Ia bagi membantu kira-kira 5,000 pelajar cemerlang UiTM yang kurang berkemampuan untuk meneruskan pengajian di dalam dan luar negara," katanya kepada pemberita di Wisma Bernama di sini hari ini.

Konsert selama dua jam itu dijangka bermula pada 8.30 malam akan turut mempamerkan persembahan tarian tradisional daripada pelajar-pelajar Sekolah Seni Johor dan Sarawak serta persembahan muzikal daripada pelajar-pelajar Fakulti Teka dan Fakulti Muzik.

-HARIAN METRO-

No comments: